Hvordan vil du bruge siden?
Allerup Forsamlingshus er bygget i 1906 som
følge af ungdoms-, skytte- og gymnastikforeningernes
behov for et samlingssted for medlemmerne.
Det ejes af Allerup S&G og bruges som skydebane
og udlejes til sammenkomster.